Bekännelser

2013-08-24 | 20:08:00 | Vardag | Kommentera
----------------------------------------------------
♥Jag är halvfinsk.
 
Två av de värsta sakerna jag vet är när folk typ hittar på för att få uppmärksamhet och när folk inte vågar säga sina egna åsikter utan bara håller med.
 
Jag har gått på cheerleading i 2 och ett halft år.
 
♥Mitt lag har världens bästa lagstämning så jag älskar oss trotts att tävlingarna inte gick bra! Skulle verkligen inte vilja byta lag!
 
♥Jag längtar som fan till gymnasiet, tycker det ska bli jätte kul att på läsa något i skolan som man är mer intresserad av, och att få börja om. Men såklart är jag nervös också hehe..
 
♥Jag har varit största Saadaren (Eric Saade fan)! Skojar inte jag var helt crazy i han och det känns som att han alltid kommer ha en liten plats i mitt hjärta för han har alltid varit något speciellt för mig, brukar fortfarande gå och kolla om han uppträder någonstans!
 
♥Jag ÄLSKAR mat, har en speciell connection till mat på samma sätt som till Saade, kan bara inte sluta älska!
 
♥Jag är inte speciellt "tjejig" av mig men att blogga och träna cheerleading får säkert mig att framstå som väldigt tjejig i mångas ögon.. Kan jag tänka mig i allafall! Men nooo, så är det icke.
 
♥Jag är 167cm lång, dendu.
 
♥Jag älskar frukt! Äter det som om det vore typ godis.
_______________________ Kommentarer _________________________________________________











Evelina Lindqvist
15 år från stockholm! Bloggar om min vardag i form av både text och video. Är du intresserad så fortsätt scrolla, annars inte!