Bilder från idag!

2013-08-31 | 22:47:00 | Vardag | Kommentera
----------------------------------------------------
Runt fyra åkte jag och träffade Ellen, vi åkte till stan på en danskurs med Eric Saade som ledare, skitkul faktiskt! Det var en fett cool grej att göra, speciellt för mig som har träffat honom både i början av hans karriär, när det var typ 30 fans på en signering, och nu.. Jag har verkligen märkt hur han har förändrats över åren, sedan det att han gjorde slut med Molly också, det förändrade honom. Han blev enligt mig drygare och var inte längre samma underbara person som han var innan. Men nu tycker jag det känns som han har hittat tillbaka till sig själv igen, så sjukt fin människa. Kommer nog alltid vara lite smyg fan av honom.. :) Så det var i alla fall jätte kul, fick krama honom och prata lite med honom, men det hela varade i typ 50 minuter bara så det var inte värsta grejen, men ändå!
 
Senare åkte jag och Ellen och käkade thai mat innan Ella kom in till stan och mötte oss och vi gick på bio. Såg "This is us" som är filmen om onedirection! Är inget större fan av dom egentligen men dom är lite söta och alla gillar väl dom lite grann hehe.. Sen är Ellen helt såld på dom så haha.. Men filmen var faktiskt bra! 7 av 10 Evelinas HAHA ♥
_______________________ Kommentarer _________________________________________________











Evelina Lindqvist
15 år från stockholm! Bloggar om min vardag i form av både text och video. Är du intresserad så fortsätt scrolla, annars inte!