Gårdagen

2013-08-31 | 13:13:31 | Vardag | Kommentera
----------------------------------------------------
Igår var det sista dagen i skolan för denna vecka, Fredag haha.. Min klass hade spexfoto som alla blev jätte nöjda med, tema "sommar". Jag fotade bilden från fotografens dator men det blev jätte oskarpt så lägger inte upp den nu utan väntar tills jag får fotot hemskickat istället! :)
 
Efter skolan skulle jag egentligen åkt och tränat, men kände mig aldeles för sjuk för det så min tränare sa åt mig att stanna hemma. Lite tråkigt men var nog bäst så, är fortfarande dålig, har ont i halsen och är hostig.. Tror även att jag hade feber inatt! :( Meeen sånt går ju över tack och lov!
Så jag och en kompis gick istället hem till mig och kollade på film med massa snacks!
PUSS
_______________________ Kommentarer _________________________________________________











Evelina Lindqvist
15 år från stockholm! Bloggar om min vardag i form av både text och video. Är du intresserad så fortsätt scrolla, annars inte!