Min uppdatering är sämst

2013-08-24 | 14:39:26 | Vardag | Kommentera
----------------------------------------------------
Jag vet och FÖRLÅT! Sen skolan började så har jag verkligen inte haft tid eller ork.. Har inte kommit in i rutinerna än så jag är ständigt trött för att jag går och lägger mig runt tolv/ett och vaknar typ sju. Sover alltså aldeles för lite. Men jag ska ta tag i bloggen! På måndag börjar skolan efter det vanliga chemat och uppdateringen kommer bli bättre när jag vänjer mig vid att inte längre ha lov. Idag tillexempel sov jag ända till halv ett.. Var med två kompisar igår och kom hem sent..men jag kan skriva om det senare! 
 
Just nu sitter jag i alla fall ute och solar och njuter av den sista sommarvärmen! Och imårgon ska jag och mina vänner avsluta giveawayn som vi egentligen skulle avslutat i torsdags - förlåt för det också! 
 
Blev ett ganska rörigt inlägg haha, men jag lovar verkligen att ta tag i bloggen Så snart jag bara kan! Hade så bra så länge! ❤
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________











Evelina Lindqvist
15 år från stockholm! Bloggar om min vardag i form av både text och video. Är du intresserad så fortsätt scrolla, annars inte!