Behöver tips på bra låtar

2013-08-24 | 22:02:00 | Vardag | Kommentera
----------------------------------------------------
Jag älskar att lyssna på musik, Men jag tycker att det är väldigt svårt att hitta nya bra låtar nu förtiden? Lyssnar hela tiden på samma låtar som jag lyssnat på i typ två tre månader och jag tröttnar sjukt fort på musik så behöver tips på nya låtar, hittar ju aldrig några bra?
 
Någon som vet någon bra låt så kommentera gärna den! Spelar ingen roll vilken genre låten har, behöver bara lite inspiration på nya låtar eftersom att jag älskar att lyssna på musik ♥
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________











Evelina Lindqvist
15 år från stockholm! Bloggar om min vardag i form av både text och video. Är du intresserad så fortsätt scrolla, annars inte!